Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2007 23:37 - Разкази като за 23 часа
Автор: linderman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 589 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 07.07.2007 23:48


Баси

23 и 20 е . От няколко минути се чудя кво да напиша тук. То пък и защо ли да пиша... ама айде , да попълним Агро Бюлетин-а с нещо все пак...

Щом ми е толкова трудно да напиша нещо точно сега , нека тогава да ви въведа в обстановката около мен.....

Жега ........................ЖЕГА .... слушалките допълнително ми пресират главата и мозъка ми се поти като непълнолетна актриса на своя дебют. Слушам си тука Drum and Bass яко от  2-3 часа насам и си ръгам биричка 2 литра ... марка няма да казваме , за да не става реклама. Стига да кажем само , че радиото е HMSU , битара е 2 литра и тва стига...

Една настолна лампа до мен , от лявата ми страна безмилостно ми свети насреща и допълнително нагрява обстановката...очите ми се въртят вече. От лампата ли от бирата ли???  Готиното е , че хвърля супер светлини върху едно знаме , което е окачено над монитора на компютъра ми - знамето "Свобода или Смърт - 1875" Едно зелено такова с лъвче - от тия дето ги разгаваха с един вестник , по случай 2 юни ....


И така .... около мене , на бюрото : дискове , шпиндели(за тия дето мое и да не знаят що е то шпиндел - едно такова кръгло - за дискове) , листи и други глупости.

И пак ............................................................................................ЖЕГА
Мамка му и бирата взе да свършва ... обикновенно тва е момента в който си казвам , че получавам  знак .... Знак от горе , че трябва да си лягам вече.... 
Поне днес беше готин ден .... събота - не съм на работа , инсталирах си Google Desktop освен тва и му се радвам сега като на новородено ....

Ей такива неща , братчета... останете СЪЗ ЗДРАВе



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linderman
Категория: Други
Прочетен: 42660
Постинги: 10
Коментари: 15
Гласове: 53
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930